lördag 9 mars 2013

Lovley lördag och nytt spö ;-)

Spegel spegel på äntligen min vägg ;-) yeeei, äntligen hamnade den här hemma ;)
Baby höll antagligen med mig hur fin den skulle och nu ÄR i våran hall ;-)

På Ikea träffade vi Christian och hans Goa dotter och tog en fika med dom, jätte mysigt ;-)

I närheten av Ikea ligger ett "vuxendagis" eller "mans dagis" ;-)
Sportfiskebutiken TAJTLAJN ;-) ha ha där fastnar man jämt med mannen min, "tyvärr" älskar jag ju att faktiskt åka med till detta vuxen dagis där alla herrar bara träffas och bara är omringade av det bästa som finns- fiskegräjjor!!
Denna gång va det jag som fastna och överlycklig hoppandes ut i bilen med ett nytt spö till mig själv ;-) e super nöjd och riktigt taggad till premiären nu;-)
Ett okuma, 7,4 fot ;-) i love it!! Känns som en dröm i näven och kan redan känna alla mina laxar det kommer att kämpa med på premiären ;-)!!!! Herr dagis är i bland väldigt roligt för oss tjejer att oxå vara på ;-)

Lyckliga och nöjda för dagen med nytt spö, nya drag, spegel och gardiner så tackar jag för denna lördagen ;-)

Ännu en lycka va att Robin vann melodifestivalen helt ärligt den ända som kan sjunga och hade nästan skämts om någon annan vann, japp så tycker jag!!

Godnatt ;-)
//Madelene









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar