måndag 25 mars 2013

uppdaterat min fiske sida=)!!

En ny uppdatering på mina sidor!!

Jag älskar att fiska, är inget namn eller tävlar osv men det är en dröm som har växt från min man och kicken du får när man fiskar är allt för mig.
Duktig,!? hmm ja det kan man säga jag brinner för det men är ganska enkel och resonerar inte alls som min man och hans vänner att den som har mest skit när han dör vinner ha ha
har mitt spö, och använder bara drag som jag vet av egen erfarenhet som funkar och är väldigt bestämd och går helt och hållet på vad jag tycker =)

jag har fått en hel del fisk och har bara för skoj skull nu lagt upp lite av dom dragen som funkat bäst för mig på öring, lax och aborre..(Tips och ideer är bra ifrån alla vare sig du är grym eller inte =)
Älskar att fiska gädda med givetvis inte kommit så långt upp i vikt på dom än utan 2,3kg en lång slips va det ha ha men ger mig gärna ut för en tio kilos madame självklart =)
Även där ganske enkel har bara 2 st ganska små salmo som jag använder till när jag fiskar gädda och har i stort sett fått fisk på dom nästan varje gång=) Dock ingen baouta ännu

In och kika lite bland fiske// utrustning till höger här om ni går in på datan/full webb version och titta lite!!

Har även uppdaterat Photoshoot mappen lite efter min och Angelcias photoshoot ute igår, kommer komma massa fler bilder=)

Kram på er=)

ps bara 1 vecka kvar nu =) =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar