onsdag 15 maj 2013

Denna fantastiska gemenskap!

Ville bara ge alla ett stort TACK! Både till gamla och nya vänner i fiskevärlden att ni läser min fiskeblogg ;-) jätte kul för mig som nybörjare att få komma in som tjej i en nästan en mansdominerad värld har varit jätte kul och fått massor med positiv feedback och hjälp.

Denna gemenskapen man fått med många fiskare både killar som tjejer är kanon och jag är evigt tacksam att man hamnat i denna värld där ingen dömmer en efter klädstil ,kön, hur stor plånbok du har utan alla är vänner i detta fantastiska intresse ;)) alla ger varandra positiv feedback efter en fisk vare sig du känner personen eller inte och poshar varandra, sånt borde finnas i alla vänskapskretser ;)

TACK!

Fisket har hjälpt mig att finna nån slags ro efter allt som hänt, gick igenom nått som ingen 27 åring ska behöva men jag mår bra och tackar för min "andra" chans! Fisket ger själen frid och det ända som inte gör mig trött hahaha ;)

Jag och mannen min har en underbar sommar/höst framför oss inom fisket ;-) ska bli skitkul och planerar snart igen att åka ner mot Blekinge :) sen har vi många andra planer bland annat i det karibiska havet med ;))

Älskar att mannen min delade detta intresse med mig och fick in mig helhjärtat !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar