torsdag 7 mars 2013

Härlig dag

Tog en lång prommis med Elvis i morse;) sen tog jag själv en prommis till k mässan (har inte så mkt annat för mig ha ha) men efter att jag kom hem så kom jag på att köpa det jag gick dit för?! Hmm Aja ibland e man inte med ha ha men jag hitta en lång svart kjol för 99:- iaf när nu våren börjar krypa på ;-)

Sen blev det lite ensam lunch lite sushi godaste Ever ;-) doktorn sa att äta fisk är bra för en gärna 3 dagar i veckan, får väl lyssna då ;-) hi hi

Längtar tills modet med fina långklänningar mm kommer in;-) köpa något fint till våran drömresa vi planerat nästa vinter ;-) längtar hoppas på fin sommar, mängder i lön (ha...ha..) och sen pang på vintern så vi kan åka ;-)

Alla tummar för att alla ska vara friska och må bra med hoppas jag till alla vart på tok för mkt åt andra hållet nu !!

Ps: 21 dagar rökfri idag ;-)!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar