söndag 17 februari 2013

3 dagar!!

Nu på morgonen är det exakt 3 dagar sen jag har varit utan cigg! Tycker det har gått kanon faktiskt hade en liten arg situation igår men det gick över ganska snabbt!

Vill så gärna men nej! Fredrik gjorde sönder mina sista cigg framför mig ha ha ha det kändes som att han lika gärna kunde kasta något på mig ha ha!
Har flera situationer som man bör tänka på hela tiden när du slutar, jag har en stor sak som gör detta mkt lättare för mig och plåsterna hjälper lite dom med ;-).

Imon ska man tebax igen, suck! Men vilket måste göras, hoppas på svar så får vi se, än så länge är detta inget kul alls och feber o allt annat från baby gör inte detta mkt lättare ;(
Ligger just nu och myser med min lille som får mig på bättre humör ;)

// Madelene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar