tisdag 12 februari 2013

lite kort om mig ;-)

Börjar med den klassiska Hej hej bloggen!
Startat en ny blogg här som ska handla lite om allt helt enkelt min vardag och intressen.
Varför bloggar man? jo jag är en person som älskar att dela med mig, är ofta öppen som en bok på gott och ont ha ha och gillar iden att kunna skriva av sig lite, sen om någon intresserar sig tillräckligt mycket att folk faktiskt börjar läsa min blogg så är det givetvis jätte kul och det glädjer mig att främmande människor och bekanta intresserar sig i ens liv. En öppen dagbok helt enkelt =)

Vem är då jag för er som inte känner mig?! alltid lika svårt att beskriva sig själv ha ha jag säger som min man brukar säga: du är så underbart knäpp! Tolka det som ni vill men det är tydligen jag=)
Jag är en öppen person som står för vad jag tycker och tänker, har ett behov att göra alla runt omkring mig glada. Jag är "nygift" med min bästa vän, min alldeles egna sportfiskre som har smittat av sitt fiske intresse på mig och från första gången jag fick en fisk på kroken så var jag fast =) Nu är det vårat liv vår,sommar och höst =)... Jag har varit modell och gogo dansare så min fåfänga sida kommer därifrån ha ha =)

Jag hoppas ni kommer följa min vardag och att bloggen min kommer att bli någorlunda intressant för er att läsa kommer slänga in lite tips här och där med ;-)

Hej så länge!! //Madde


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar