lördag 16 februari 2013

Sluta röka!!!

Äntligen av många anledningar nu har jag äntligen slutat röka!!
Nu har det gått ett helt dygn om inte mer nu sen jag rökte sist! Det är jobbigt men va fan ska man göra har en liten xtra anledning till att jag inte får som kanske gör det hela lite enklare men plåsterna på och nu jäklar!
Min största rädsla med att sluta röka har ju tyvärr varit att man kanske kan gå upp i vikt men nu kan jag inte tänka så mer måste göra detta nu!
Plåsterna känns lite halv wierd, efter en stund efter att jag tagit på mig det så börjar jag hicka, det känns som att man har en luftbubbla i halsen hela tiden men det kanske försvinner när man vänjer sig!? Eller e det någon mer som känner igen det???

Min man är jätte duktig och stöttar mig hela tiden, känns jätte bra! <3

Fick även höra att du som slutar innan du är 40 har en chans att få dina lungor helt friska igen- hoppas på det ha ha ner rökta lungor är fan inget vackert alls!!

Bye Bye cigarettos! Kommer bli jobbigt att dricka vin nu ha ha ha!
// Madelene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar