måndag 11 mars 2013

Du gör mig stark <3

När något illa händer börjar somliga tänka till på vilket sett man vill fortsätta resten av livet, man hamnar i en annan bana kan man säga och tankar förändrar mkt.
För min egen del efter allt, i alla dessa oros tankar man får finns det bara en tanke i mitt huvud, mina pojkar <3 och kärleken och all styrka från min man har gett mig samma styrka att vara stark genom allt och har aldrig känt mig såhär hemma som hos honom <3 han gör mig stark <3 han får mig att känna att allt e lugnt och detta va ett litet hinder för att allt annat skulle bli ännu bättre på nått sätt, känslorna växte mer än man trodde va möjligt efter allt och ingenting kan komma emellan <3

För er som inte är helt med behöver inte vara det heller ;-) men för er som vet, vet precis ;-)

Vaknar nu varje dag och inser att jag är lycklig och hur värd man är det !
Det är vi alla! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar