fredag 22 mars 2013

Rastlös!

Halloj Folket!

Måste ju helt ärligt erkänna med datan i knät, tvn står på lyxfällans repsriser och man skriver på bloggen utan att ha något intressant att skriva om, - Så kul är det att vara sjukskriven efter 1 månad..

I början va det ett måste och jag va tvungen att vila efter allt och ta det lugnt, men nu, jag har nog aldrig längtat efter att jobba någonsin som nu.

Trots att det är en stor sak som har gjort mig sjukskriven pga av vila bland annat så känner jag mig inte SJUK, jag smittas inte, mår inte dåligt på något sett och är egentligen som vanligt men måste vila=( känns lite halvt meningslöst att gå hemma, och eftersom alla andra jobbar så blir man rätt trött på kungsmässans besök återigen då det vart det ända att göra typ ha ha ha.
 Detta låter dumt men när man går hemma rastlös så ökar röksuget på något sett, de hade fått tiden att gå fortare men istället får man sätta sig här lite grann att få händerna till användning =)

Jag hade vart en otroligt lycklig kvinna om jag hade vart sjukskriven 1,5 månad efter att öringspremiären i ån hade börjat, då hade mina sjukdagar vart guld värda =)

Men nu får man vänta lite till nästa vecka är det dags och det  kryper i hela mig när isen fortfarande ligger- i hate it.

Idag är det underbara Fredag, alla mina dagar har vart samma dag för mig under sjukskrivningen men ändå =) det blir en lugn helg med mina pojkar och barnkalas bland annat =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar