torsdag 14 mars 2013

Stark?!

Ibland är det inte alltid lätt att vara stark och hur väl man än döljer det så syns det igenom ibland. Har under hela den här tiden varit väldigt stark och sett positivt på allt varje dag och bara blickat framåt ;-) vilket jag trodde funka men igår kom bara allt över mig utan hejd, börja tänka på saker som jag inte vart orolig för innan, svårt att förklara men styrkan försvann en stund igår ;( det som hade hjälpt hade vart ett glas vin och en cigg men det går ju inte det heller haha! Jobbigt när det blir för mkt och inte går att stoppa !
Idag fick jag pratat av mig om allt och inget med dig min älskade Mickis <3
Tack <3 underbart att veta att du alltid finns där vad som än händer ;-)

Idag vakna jag och är stark igen (hoppas jag) ;-)


//Madelene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar