måndag 8 april 2013

Ännu mera från mässan, fler bilder mm.

Här kommer fler bilder från denna underbara helg med baby www.predator-piscator.blogspoot.com och hans fiske broder Johan www.pajklife.blogspot.se och hans fru Tina =))

Mässan i säg va väldigt kul att gå på, första dagen på lördagen var det så fruktansvärt mkt folk och man han knappt titta osv men på söndagen som oxå iofs slog publik record men det va mkt lättare då lite mindre folk och denna dag hann man verkligen träffa allt folk, tjöta osv och jag är skit glad över det som fisket ger, inte bara en underbar hobby utan även en gemenskap med folk man aldrig trodde att man skulle dela eller umgås med vilket är skit häftigt, och för mig som är ny i detta och träffa folk som sett mig fiska någonstans kommer fram som om man vore vänner =))) det gjorde mig riktigt glad och alla verkade ha den gemenskapen!! massa nya tips har man skrapat på sig under denna helg med och träffat underbara människor =)))

Efter mässan på Lördags kvällen så träffade vi dessa underbara stockholmare från Leech=)
vilka härliga killar =)
En underbar middag blev det vi tillsammans på 8 personer vid en skit mysig resturang precis vid vattnet, och maten va helt underbar =))

Jätte kul att träffa personerna som våra män va sponsrade av, och skit kul att lära känna dessa killar =)
Kvällen va kanon mkt skratt och en härlig stämning och nya planer hi hi hi =)

Senare på kvällen blev det natten för mig och somnade gott som en sessa i dessa goa hotell sängar på Savoy=)

Söndagen började härligt för mig då som inte drack ha ha ha, hotell frukost med vännerna sen skiljdes vi åt, dom hem och vi 2 vidare till mässan och söndagen var kanon att vara där.
Hittade dock inte dragen jag ville ha men det får denna underbara Christian på tajtline hjälpa mig med istället =)
Träffade massa kul folk och fick även höra från Markus på Sporfiskarna att han hade hört talas om mig flickan som fiskar på mässan, riktigt kul att höra =))) det gjorde hela dagen för mig och tänker nog satsa ännu lite till på detta ;-)))

Ett stort tack till alla dessa inblandade i helgen den va kanon =) och tack alla dessa underbara människor man träffat genom fisket =))) Tro fan att man fastnar :-))
och ett sista tack till min alldeles egna man, min bästa vän som med ett öppet hjärta tog in mig i sin hobby och älskar att se att det går bra för mig och att vi har en stor sak- hobby i livet som vi delar tillsammans helt underbart att göra det. Att tillbringa något som du älskar att göra tillsammans med personen du älskar- inte många som får göra det tyvärr och jag är glad att jag har det där;.))

Lite känsliga ord nu men fisket har gett mig mer än en hobby hi hi hi=)

SKETFISKE och allt annat sköj =)
Här kommer lite fler bilder från helgen

Tack William för dessa shyssta tips som vi fick till våran Aruba resa =)!!


Baby hittade Edge spön- nu e det kört :-)))
                                             

Hade gärna tatt med denna båten hem !!!
                                               

Baby och Tony
                                                                   


Baby, jag och Christer Sjöberg (loop tackle)
                                            

Jag och Boysen från Leech
                                                    

We go Leech =))
                                                                   
Från resturangen
                                                                 

En liten jäkel!
                                                                    

Här e vi!




  Bästa hotell sängen ever =))) Han i oxå =))
                                          

Hantlar hade dom upphängda på hotell rummet, sicket fit hotell =)
                                
Ja du hur va det nu, annat area code....... eller ??;-))
                                          



//Madelene








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar