söndag 5 maj 2013

1 gädda i båten!

Hade en super mysig dag igår med min lilla familj,  emot alla odds så kom lilleman skit taggad med iden att idag vill ja fiska!!
Sprang nästan på tårna hemma så taggad va han och lite stolthetskänsla kom för både mig och Fredrik ;-) tror det har mycket med att han hade en "stor" gädda på sist vi va iväg ;)
Gummibåten upp på volvon och iväg;) !

Dock kom bara en upp i båten efter ett par timmar då mitt egna lilla favorit salmo åkte på som aldrig sviker mig ;))

Efter ett tag blev alla mest hungriga och övertrötta och skojade mest och det slutade med att jag mousade mig själv hahaha fråga mig inte hur men i håret fastnade den!;)

Alltid trevligt att ge mina pojkar ett skratt ;))

Sprider planer inför denna torsdag då man är ledig och vill ta oss till en superb sjö  men lite size i båten omkring Kungsbacka, Göteborg. Om någon har tips på en fin gäddsjö skriv gärna det här ;)

Sketfiske till er ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar